Har hål till 13:55

Emma Johansson / 19 September, 2011 - 13:20 / Allmänt

Tja, nu är jag i skolan, har hål till 13:55, när jag kommer hem ska jag göra klart det jag ska göra på HK uppgiften och efter de ska jag börja träna till NO provet, när jag har gjort de ska jag bädda och efter de ska jag gå på en prommenad med Elvis. 18:30 idag är jag på  BHK - malmen, jag ska tävla Junior Handling med gossen idag, jag ska göra så mycke kul, i love my life!

Nån Lördag ska jag fara till Kiruna

19/9: jag ska tävla :)

21/9: jag ska till stallet :)

28/9: jag ska till stallet :)

8/10: hundungdom ska ha en uppvisning :)

18/10: möte & tacoskväll på BHK - malmen :)

24/10: jag ska praoa på Natur Bruksskolan i Öjebyn, där ska jag vara till Fredag :)


/emma

Postat av: Dani och Jojo<3

Hej du var inne på min blogg för ett tag sedan!

Nu har jag en sprillans ny design + en till administratör! Kanske dags att kika in snart igen ;)

KRAM

2011-09-19 @ 16:13:42
URL: http://picsmania.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: