21:53

Emma Johansson / 28 Oktober, 2011 - 17:41 / Allmänt

Tjena, i onsdagskväll for jag till stallet och hoppade mitt hjärta♥ Alex och igår for jag till stallet vid 8 på morgonen och på kvällen tittade jag Robinson, nu sitter jag och Linnea i rummet och tar de lungt, ikväll ska vi se idol, rösta på André! det ska jag göra♥♥♥ ikväll kanske de kommer ett gästinlägg av någon, vet inte vem ännu men ska försöka hitta nån <3

imorgon vid 12 är jag i stallet, ska rida Mini då! ska höra med Steffi om hon vill komma och fota mig isåfall kommer de komma upp bilder imorgon, nåndag under lovet ska de komma upp en liten bildbomb med bilder från grans, håll koll :)

Red Alex på Drop in idag, det gick jätte bra♥

/emma
Postat av: steffi

hej emma! Så du vet jag kan komma o fota :D

2011-10-29 @ 08:58:36
URL: http://blombackesflikka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: