Gästinlägg :)

Emma Johansson / 07 Oktober, 2011 - 17:19 / Gästbloggare♥

Linda Johansson är mitt namn jag bor i ruttna komunen Gällivare,bor uppe på fjällnäs med min sambo. jag är 19 år Fyller 20 i december sent barn som man är ;D ..
jag älskar fan hundar finns ju inga goare djur än dom jag vill fan ha en golden dom är så jävla söta och mysiga :) , jag har 5 syskon 2 äldre och 3 yngre :)
är arbetslös för tillfället men förhoppnings vis får jag jobb snart, eftersom jag har C-kortet, men med min tur så får jag väl gå hemma hela livet.
vill göra fler tatueringar , man blir som beroende av de! min syster har klippt lugg på mig och klippt upp de , blev bra !:) hon kan sin sak..
man ska inte bråka med mig för då kan jag bli så arg att jag säger eller gör dumma saker! jag älskar fan att resa, hade kunnat resa i flera månader om man hade haft råd.
hade helt klart kunnat fara tillbaka till turkiet igen , men något som jag alltid velat är att fara till typ hawaii , men är ju svin svårt att hitta resor dit :/
ska nog sälja min volvo v40 och köpa ngn större bil som är diesel åh dock !:)

Jag hatar verkligen spindlar speciellt sådana håriga spindlar usch dom kan fan dö ut eller nått, är rätt feg av mig ändå,
*Åkrädd "beror på vem jag åker med"
*Rädd för spindlar och typ loppor åh sånt
*Rädd att gå ute själv om de är mörkt
*Är Rätt feg när jag kör ngt fordon tar de rätt lungt då.
*Rädd för Ormar
*Rädd för trånga utrymmen
*Rädd att vara underjord ifall de rasar
*höjd Rädd som fan
kan garanterat skriva upp en jävla massa saker om man orkar ..
jag vill ha en iphon4 men dom är ju så jävla dyra :/
min högsta dröm är fan att bli rik och flytta från stan skaffa ett stort hus och en hund!!

Pusss & Kram Jan banan !



/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: