Tävling!

Emma Johansson / 24 Maj, 2011 - 10:40 / Allmänt

Ni ska skriva vad ni tycker om min blogg och ni ska skriva vad ni tycker om mig. Jag ska lägga in 4stycken som jag tycker mest om ska jag skriva ut på bloggen och jag kommer länka era bloggar (om dom har en blogg) jag ska också stoppa ut en bild på dom 4 personerna som vinner. Skicka gärna en bild på er,ni ska skicka till min mail, [email protected] KOMMENTERAAAAAAAA!!! :D
Postat av: Ebba

gud va fin design du har! :D

vem har gjort den? :) <3

2011-05-24 @ 11:52:39
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Ebba

fin blogg ferestren!

2011-05-24 @ 11:52:54
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: steffy

Aha.. är dte är man ska komentera angående tävlingen? aja men iaf så tycker jag att din blogg är bra snygg design och jävligt intressant ^^D

Sen så är du världens bästa kompis och hästtokig.. hmm snäll såklart, söt (: (L) DJURVÄN (L)

Elvisflikka :D <3

hmmm.. smart :o rolig!! :D

det var nog allt:D

2011-05-24 @ 16:25:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: