IMORGON SKA JAG PÅ COOP :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Emma Johansson / 02 Mars, 2011 - 21:59 / Allmänt

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat när jag har vart i stallet, jag har gjort jätte mycke, jag har mockat åt Valle,Olle och Blå och jag har fyllt 11 höpåsar,jag har gjort iordning Rh och Luette,jag har gjort iordning Valle,jag har sopat,jag har tagit in hästar,jag har spånat,jag har mockat till klubbhästar,jag har tagit ut hästar och jag har ridit. Jag red Alex,det gick jätte bra. Jag kom till stallet före 8, jag for hem efter 7, jag har vart i stallet jätte länge. Imorgon börjar jag 8,jag slutar 3. När jag kommer hem ska jag gå på promenad med Elvis, imorgon ska jag ocksp fara på Coop och jag ska fara till Mats. Jag kommer fota massa imorgon, alla bilder kommer ut på bloggen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: