vilka ska dit??

Emma Johansson / 08 Juni, 2011 - 22:31 / Allmänt

Tjena! har haft fullt upp idag, jag slutade inte så sent idag och när jag kom hem så satt jag vid datan och jag fixade åt mango och massa mer och sen satt jag mig ute på bron med datan och sen kom mamma & Emil hem, mamma gjorde lite saker och sen for vi till kiosken, jag köpte en pizza och en dricka och sen körde hon mig till stallet :) i stallet har jag fixat åt blå, skölt hans ena ben, ridit och massa mer så jag har haft fullt upp idag!

Imorgon:

Imorgon ska jag stiga upp 08:55 för jag börjar 10.00, härligt för då får jag sova! vi ska städa och pynta till skolavslutningen så vi behöver inte göra mycke (y) när jag kommer hem ska jag vara med gossen, sitta vi datan & fixa åt Mango. När mamma kommer hem ska hon göra lite saker och sen ska hon börjja med maten, efter vi har ätit så ska jag chilla och sen ska vi åka till malmberget och titta på balen :) vilka ska dit??

har lånat från felicia :)

/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: