stan.

Emma Johansson / 22 Juni, 2011 - 19:03 / Allmänt

tja.. har vart på stan med mamma & fammo, först for jag och mamma på coop och där kollade jag på hörlurar men dom hade inga hörlurar med mick så då for vi till expert istället, efter vi hade vart på coop så for vi och hämtade fammo och sen for vi till expert, där köpte jag hörlurarna och sen gick jag in på kicks och där köpte jag lösnaglar och sen var vi utanför apoteket och fika för de fanns fika där och sen for vi till konsum, där handlade vi, och hämtade paketet och sen körde vi hem fammo och sen for vi hem! mamma köpte en textilpenna till mig, den ska jag fylla i de jag har skrivit på min t-shirt, den ska jag ha på kirunafestivalen :D jag ska fota den när den är klar så de kommer komma ut bilder på den!!

Snart ska jag gå och duscha och sen ska jag fixa mig så vi hörs efter de pusssss♥

/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: