Markera med fetstil de du väljer

Emma Johansson / 14 Juni, 2011 - 14:18 / Allmänt

Tjena.. jag lovade att jag skulle lägga in bilder igår men jag gjorde inte de så jag ska göra de idag istället XD jag har fått en kommentar av steffi att jag ska ta bort bilden på henne och Daisan så jag ska göra de men jag ska stoppa in en annan bild :)

Markera med fetstil de du väljer

Hav eller Sjö
TV eller Dator
Höst eller Vår
Jul eller Påsk
Svart eller Vit
Ipod eller MP3
VH1 eller MTV
Rosa eller Lila
Hund eller Katt
Guld eller Silver
Bad eller Dusch
Sko eller Sandal - båda är ju en sko
Afrika eller Asien
Löshår eller Äkta
Mobil eller Telefon
Klänning eller Kjol
Lägenhet eller Hus
Plugga eller arbeta
Blond
eller Brunett
Vanilj eller Choklad
Ring eller Halsband
Jeans eller Leggins
Stjänor eller Månen
Jordgubbar eller Hallon
Nyår eller Midsommar
Långt hår eller Kort hår
Nagellack eller läppstift
Blåa ögon eller Bruna ögon
Snowboard eller skidor
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Harry potter eller Lord of the ring - jag vet inte
Christina Agulera eller Britney Spears

/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: