Nellie Berntsson!

Emma Johansson / 01 Juni, 2011 - 23:30 / Allmänt

Nellie är en sjukt duktig 11 åring som har 2 egna b ponnysar och en hund, om det har hänt henne nånting har hon kämpat. Du är en otrolig snäll tjej, jag läser din blogg och jag älskar den. Snälla sluta aldirg att blogga. Du är en kompis som många vill ha, du sviker aldrig du kämpar :) Jag skulle aldrig kunna vara dum mot dig, ALDRIG. Du är en sån fin och snäll människa nellie, fortsätt att kämpa nellie. Om du forsätter så här inom ridningen,bloggen,med din hund och kompisarna kommer du komma långt♥

Läs hennes blogg: www.nellieberntsson.blogg.se

Postat av: Johanna Sondell

så otroligt stark du är! skrev ett inlägg om dig för jag tycker att du har gjort ett sånt otroligt jobb med din ponny visar verkligen hur engagerad du är i din ponny;) och för att du står i mot dom som är elaka fortsätt så du är grym! glöm inte de

kram johanna

2011-08-25 @ 21:33:45
URL: http://ponnydynamit.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: