Mina föräldrar är super snälla :)

Emma Johansson / 03 Juni, 2011 - 19:05 / Allmänt

Tja! har sovt över hos Linnea igår till idag och vi sov inte så himla länge och efter vi hade fikat gick vi ut med bamse och sen gick jag vid datan och sen slog jag av den och packade den och sen tog jag mina andra saket förutom tandborsten för jag glömde den och sen promma vi till mig och sen gick vi en stund med Elvis :) när jag kom hem igen så gjorde jag inte så mycke och sen ringde Linda, efter en stund hoppa jag på cykel och så cyklade jag och Elvis och mötte Linda, hon var hos mig en stund det var så himla länge sen jag har vart med henne så de var kul :) hon berättade att hon brukar rida hos en som heter Eva och jag frågade om jag och hon kunde de nångång så vi ska göra det om 2 veckor, det ska bli super skojj, bilder och filmer kommer komma såklart!

Jag,Mamma och Pappa har vart på eriksson och coop och jag kom hem men 2 par skor,en platång,hårfärg och en tidning, mina föräldrar är super snälla :) älskar dom♥ ska fota dom så dom kommer komma ut på bloggen sen. Jag kommer också stoppa ut de vissa har skrivit i min tävlig och jag kommer skriva till dom i deras bloggar att jag har svarat :) håll utkik! jag vet att bildbomben skulle komma ut igår men den gjorde inte de så den kommer komma ut idag, ska be Linnea skicka bilderna :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: