Ledig, härligt!

Emma Johansson / 03 Juni, 2011 - 11:46 / Allmänt

Godmorgon! det är så skönt att vara ledig. På tisdag ska vi fara och grilla i gällivare och på onsdag är det brännbollstunering och vi ska möta 4an och 9an och på torsdag vet jag inte vad vi ska göra och på fredag är de avslutning, härligt!

Vad ska ni göra idag?? jag ska på ericsson och titta på tygskor och blogga, ikväll ska jag inte vara uppe så sent för jag ska upp halv 8 imorgon, ska till stallet och släppa ut gossen och sen ska jag mocka och sånt, ska också rida i badocken :)
Postat av: nellie berntsson

lite fail gumman :) det är röd dag på måndag = att vi är lediga! hahahah fail... :D <33

2011-06-03 @ 15:45:30
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: