Har ni sovit bra?? :)

Emma Johansson / 02 Juni, 2011 - 12:53 / Allmänt

Godmorgon! jag har verkligen fått sova ut idag och nu sitter jag och chattar med Linnea, hon ska gå till Agnes och hon vill inte går själv så hon försöker få med mig på massa sätt, läs detta :)

Linnea- men du hinner väl duscha på 1 och en halv timme?

Linnea- snälla, det är så tråkigt att gå själv

Linnea- då får ju elvis en promenad också

Jag- jag måste fika också

Jag- när kommer du från agnes?

Linnea- men gör det då du behöver ju inte gå hela vägen till agnes, du kan ju bara följa typ till järnvägen

Linnea- jag vet inte

Jag- kanske

Jag- haha

Linnea- men jag måste veta ganska snart jag brukar ju följa med dig du behöver ju inte följa så långt

jag- hahahahahahahaha

Jag- det är så kul att reta dig

Linnea- hahah men ååååh

Jag- vad?

Linnea- måste du göra det?

Jag- vad?

Linnea- reta

pucko

hihi

meeeeeen

kan du eller kan du inte följa en bit?

Jag- jag tror inte jag hinner för klockan är 12:41 nu

Linnea- ja men jag behöver ju inte gå prick 2

Jag- hahaha

när ska du gå?

Linnea- efter 2 nån gång

du kan ju bara följa en kort bit

Jag- haha kanske

Postat av: Linnea

Hahahahahahh :D men du är ju så tråkiiiiiiig :P

2011-06-02 @ 12:59:05
URL: http://avantchanel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: