Emma Johansson / 13 Juni, 2011 - 13:26 / Allmänt

De här har jag gjort :) gått på prommis, fixad bland hans leksaker, fixat bland alla halsband och alla andra saker, dammsugit i hans låda, fixat åt Mango och dammsugit vid Mango's bur och på golvet där vid hans bur och snart ska jag gå och duscha och när pappa ska fara och hämta mamma då ska han köra mig till brio och där ska jag handla hem lite djur saker, jag ska köpa en glasskål, den ska jag ha i bilen så man kan hälla vatten i den om Elvis blir törstig :) jag ska fota allt jag kommer köpa och dom bilderna kommer komma ut på bloggen idag :) efter jag har ätit middag så ska jag gå en halvtimmes prommis med Elvis och sen ska jag ge han mat, han får bättre matlust om han får en promenad innan han äter :)


Ellamonte's Cornetto Real Class♥
i love you :)


Mango♥
i love you :)

/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: