Det var sjukt varmt den dagen :)

Emma Johansson / 13 Juni, 2011 - 17:38 / Allmänt

tja, hann inte duscha innan vi for så jag ska göra de sen. Jag var ju på brio och där handlade jag en glasskål, ett koppel och 3 ben så nu är han nöjd :)

Jag har vart på en prommis med Elvis, jag har kommit hem typ nyss! när jag var på prommis med Elvis så såg jag en röd moppe och de var två flickor på den och när jag nästan var hemma så tyckte jag att de var som att dom följde efter mig, jag vet inte vilka de var och dom körde in på bomsele (stavning) och då var jag nästan vid mitt hus och dom körde jätte söligt och sen vände dom. Det var precis som att dom följde efter mig... jag vet inte varför :)

en bild på gossen, det var sjukt varmt den dagen :)

/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: