Blå har fått en ny grimma idag :D

Emma Johansson / 21 Juni, 2011 - 17:54 / Allmänt

Hej, for till granngården inna jag for till stallet och där köpte jag en grimma till blåsan, han har haft en sånn men den har han gjort sönder, jag hoppas att den här håller :)

jag köpte en sånn där grimma :D

Senare ska jag och mamma gå på en prommis med Elvis om de inte spö regnar, och sen ska jag gå till Linnea och hon ska packa och sen ska vi knalla till mig. Vi ska baka tårta, vi ska kolla film & jag ska blogga!

Julia har ridit pontus idag och jag har fotat massa bilder, några av dom kommer komma ut på bloggen ikväll och några av bilderna från hundutställningen så de kommer komma bilder ut idag, jag vill inte att ni ska missa de!! så håll utkik :)

/emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: