60+ grader hade hon här inne.

Emma Johansson / 01 Juni, 2011 - 11:00 / Allmänt

jag kom till skolan och så fixade jag till läxan och sen gick jag upp där vars språkvalen är när Eva kom gick vi in och hon tog närvaron och sen fick jag tillbaka mitt no prov och jag fick 49p så jag klarade de,vi var där inne ett tag och sen fick vi sluta,jag hade ju tid över så jag rensade mitt skåp,nu är jag hos Linnea och jag höll på att svettas ihjälp i det här rummet,hon hade jävligt varmt här inne,60 +grader! funderade på att ta på bikinin och lossas att jag är i thailand :)

Vilken var snyggast?
Postat av: Linnea

Hahah det är inte thailand i mitt rum, det är typ island :P

2011-06-01 @ 14:39:36
URL: http://avantchanel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: