16:28

Emma Johansson / 23 Juni, 2011 - 16:28 / Allmänt

Tja.. for tidigt på morgonen och handlade med mamma, pappa, Mats & Fammo och sen for jag till stallet. Där har jag tagit hand om Blå, fotat Julia & Blå och filmat julia, sen for jag förbi Linnea och sen for jag hem! nu sitter jag vid datan och snart ska jag käka, efter maten ska jag gå en prommis med Elvis om de inte börjar regna! jag hoppas inte de och ikväll ska jag sova hos Linnea.

Nu ska jag lägga in filmen på Julia & Pontus så vi hörs snart!

/emma

Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 18:05:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: