Drömmen blev sann♥

Emma Johansson / 04 Juli, 2011 - 18:38 / Kärlek♥

Moffa kom hem till oss, han sa att det är en som säljer jack russell valpar i malmberget och jag vart ju så glad och jag tjatade och jag tjatade. När vi hade bestämt att vara och kolla på dom så ringde mamma Mari, vi fick fara och kolla på dom. Vi for upp till malmberget och vi gick upp och vi tittade på valparna. När vi kom in i lägenheten såg jag Elmo, Izla och Freja mittemot dörren och åt vänster var de 5 små knått, en av dom var Ellamonte's Cornetto Real Class. Vi gick in till valparna och den första som hoppade upp i min famn var Elvis :)

Den där bilen var på blocket♥

Alla valparna var helt tokiga i mina snören, jag hade ju snören på byxorna! När vi var påväg hem så sa jag till mamma så här.
"visst ska vi köpa en" nästa gång vi for dit så sa mamma så här.
"godkänner du oss som köpare" nått sånt där och de var grönt. Mari visade också vilken hund vi skulle få köpa och de var Western, han hette så då tills vi döpte om honom. Nu heter han Elvis och hans hundnamn är Ellamonte's Cornetto Real Class. Jag var så lycklig och jag ringde och berättade för Linnea. Jag var så himla glad!

Vi fick hämta honom på en Tisdag och jag var så himla glad, vi hade förberett allting innan Tisdagen! Vi hade köpt en bädd, skålar och leksaker. När vi var kom till Mari så lekte jag med valparna medans mamma, pappa och Mari skrev papper och när vi var klar med allting så for vi. Mamma sa så här innan vi skulle gå. "ska pappa bära han i trappen så du inte tappar han" pappa bärde han ner för trappen, jag gick in i bilen och sen gav pappa Elvis till mig. Sen for vi till firman och visa honom.

Han var så himla liten där!♥

När vi kom hem så var vi ute med honom på gräset och jag minns ungefär vad mamma sa. Så här sa hon ungefär. "vänta med att gå in med honom, jag vill också se" hon kanske inte sa precis så men på ett ungefär.

en bild på prinsen när han var en puppy♥

Jag har haft en film när vi var där första gången men Emil har tagit bort den :(

Vi köpte han år 2010, då var han 9 veckor!

/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: