ska spara till en ny data ;)

Emma Johansson / 05 December, 2011 - 10:00 / Allmänt

Tjena, har hål till 11.00, härligt! klockan är 09.55 ska börja jobba lite i Engelskahäftet som jag skulle jobba med på Engelska lektionen igentligen men jag gick gå hem istället men då ska jag jobba hemma. Efter de ska jag fotografera hunden ute på gården, behöver ingen blixt så de blir bättre bilder, fotade igår också men bilderna blev inte alls bra eftersom de var mörkt ute men nu är de ljust och jag ska försöka få bra bilder.

Jag ska kolla lite på expert sidan innan jag börjar med häftet för jag ska spara till en ny data ;)


haha, alla har vart liten :)

/emma
Postat av: Anonym

Hoppas få se nåra bilder på din söta hund...

2011-12-05 @ 11:04:23
Postat av: matilda

Ta chansen att bli veckans blogg! du behöver bara kommentera!



Kram!

2011-12-05 @ 14:54:35
URL: http://maatiildas.devote.se
Postat av: Kajsa

Awesome blogg!

Btw: har frågestund på bloggen släng jättegärna in en fråga!<3

2011-12-05 @ 15:54:06
URL: http://cornett.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: