Ett Gästinlägg!

Emma Johansson / 02 December, 2011 - 23:53 / Gästbloggare♥

Hej alla läsare, idag är det lilla jag Rebecca även kallad Becky som ska skriva hära :D
Jag är en glad tjej som bor uppe i Haparanda. Nu kanske ni undrar hur det kommer sig att jag känner Emma ? Jo de var så att vi Praktiserade samtid i Öjebyn utanför Piteå. Lite roligt att vi hade samma intressen också. :D De få dagar som jag har varit med Emma så verkar hon vara en rätt så rolig tjej. Synd att vi bor så långt ifrån varandra.. :/ kanske vi kommer ses snart igen?! :D

Nu tänkte jag berätta lite om mig! Som sagt bor jag i Haparanda eller rättare sagt i en liten by utanför Haparanda kallad Nikkala! Där bor jag långt in i skogen med min mamma och pappa och sen har jag mina små lurviga vänner. En stor långhårig gammal hanschäfer 12 år som heter Blade och han är mitt allt älskar verkligen den hunden, han vill aldrig göra någon besviken!<3
Sen min lilla Cavalier King Charles Spaniel som heter Digory och är 6 år, en liten herre som har sin egen vilja och är inte rädd för att gå ut på egna äventyr.
Mina två katter, mamma katten Smulan som är en liten ego dam som bara traskar runt på gården. Hennes son Björnen som jag har uppfostrat sen första dagen han såg ljuset ;) haha ja jag kan göra nästan vad som helst med han, när jag var liten och han med för den delen så gick jag runt i barnvagn med honom :D och han sover med mig nästan varje natt! :)

Sen har jag fått en egen liten foderhest, en islandshäst som heter Jóra fra Jórvik, som är så klart från island, men som har flyttat till Gällivare och bodde där ett tag med sin ägare Lisa. Men nu får hon bo i happis ett tag! vi är inne på vårt andra år tillsammans och hon betyder så sjukt mycket för mig!<3

Det finns en massa saker som jag nu inte har fått med, men om ni nu vill veta mer om mig och mitt liv så är det bara att titta in på min blogg: www.Beckyyyy.blogg.se ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: