Det hade vart kul om ni vill svara på dom där frågorna♥

Emma Johansson / 12 December, 2011 - 22:23 / Allmänt

Tja, är helt fixat för sängen men jag ska ändå vara vaken ganska länge till och innan jag ligger ner när de är helt svart i rummet ska jag se ett avsnitt av ponnyakuten 1, den är så jä*la grym <3 och i Januari börjar ponnyakuten 3, jag följer den! jag älskar dom programmet <3 idag har jag inte gjort så jätte mycke, jag har vart i skolan, jag har pluggat, jag har varit ute med Elvis, jag har bakat och jag har pluggat :) vad har ni gjort idag? :)


det hade vart kul om ni vill svara på dom här frågorna♥

* läser du min blogg? :)

* varför/varför inte? :)

* vad tycker du om den? :)

* vad tycker du om mig? :)

jag kommer bli glad varje gång jag får en kommentar <3


Jacob var med i ponnyakuten 1 med hästen Munsboro Destiny <3

han har skaffat en blogg, om ni vill läsa den så gå in på den här länken om ni vill :) http://jacoblingvannerus.blogg.se/

/emma

Postat av: Anonym

1.Ja jag läser din blogg varje dag nästan

.tycker du skriver roliga saker och intressanta saker när det gäller både hästar och hundar och va du gör varje dag.

den är en fin blogg.

du verkar va en djurvän uti fingertopparna

:-) Fortsätt blogga om djur och allt annat du bloggar om

2011-12-12 @ 22:54:36
Postat av: Anonym

varför får inte du bli foder på blå?

2011-12-13 @ 15:51:14
Postat av: Anonym

1. ibland

2011-12-13 @ 19:02:13
Postat av: Anonym

1. ibland

2. för att jag har tråkit

3. inte vet jag

4. det kan jag inte svara på nu

2011-12-13 @ 19:03:22
URL: http://blombackesflikka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: