Har svart på massa frågor

Emma Johansson / 18 Augusti, 2011 - 01:29 / Allmänt

ALLMÄNT:

Namn: Emma Johansson
Piercingar: öronen
Tatueringar: har inte
Längd: 1 och nånting
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brun :)
Är du kär i någon: ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej
Tänker du på självmord: nej
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: olika
Vad är du rädd för: getingar
Gillar du att tvätta: det beror på vad ni menar
Gillar du Berg-och-Dalbana: jag vet inte, jag har aldrig åkt en sånn

SENASTE:

Film du hyrde: jag kommer inte ihåg vad den heter
Film du köpte: jag vet inte
Låten du lyssnade på: Waka Waka - Shakira 
Personen du fick sms av: Julia
Gången hela din familj åt middag tillsammans: söndag kanske för pappa börjar 2 och slutar 10 

FAVORIT:

Mat:
NUDLAR
Låt: jag vet inte, många är bra
Sak att göra: holla på med hästar, hundar och rida♥
Sport: Ridning, Agility♥
Dryck: kanske hallon soda
Kläder: stallkläder och tights och en huvtröjja
Film: alla stallkompisarna
Bil: en av dom är Opel Astra

ANTAL:

Gånger du varit kär:
4
Förälskad:
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont:
Gånger ditt hjärta brustit:
Hjärtan brustit på grund av dej:
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 
Ärr du har på kroppen: inga

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: STALLET OCH RIDIT♥
Var det kul: JA♥
Hur tidigt stiger du upp: olika
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: nu är de natt
Är du seriös:
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: jag vet inte
Favoritserie: ponnyakuten, idol, melodifestivalen, bigbrother och solsidan


/emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: