09:07

Emma Johansson / 17 Augusti, 2011 - 09:08 / Allmänt

Hej, idag har jag inte sovit länge, jag har stigit upp halv 9, snart ska jag fika, om Elvis stiger upp innan jag hinner börja fika då går jag ut med han och så fikar jag efter, efter jag har fikat ska han få mat, efter de ska jag gå på promenad med honom, 10:30 ska jag & pappa fara och köpa nånting på kiosken som jag ska ha med mig till stallet och efter de ska pappa köra mig till stallet, jag ska vara i stallet till efter 20.00 :) om jag hinner mobilblogga då gör jag de men om jag inte hinner då hörs vi när jag kommer hem :)


/emma

Postat av: Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

2011-08-17 @ 14:31:52
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: