SVAR PÅ KOMENTARER.

Emma Johansson / 17 September, 2010 - 10:05 / Allmänt

Komentar: du kan ju inte va helt säker på att sebastian går vidare x) då är de ju lite pinsamt om du har en skyllt där de står sebastian på?,och så är han inte ens med... >.< aiia, skrev bara min åsikt;)

Från: issa :D

Hennes blogg heter:  http://iiisabellep.blogg.se/

Svar: Jag vet att Sebastian går vidare,Sebastian är visst me i idol.


Komentar: Skulle du ta chansen att bli ihop med jacob ling-vannerus (och vara med han 3-4 år)????

Från: Stephenie

Hennes blogg heter:  www.Stephenieblombacke.blogg.se

Svar: ofc! :D Durå ?

Steffi har frågat en fråga på en frågestund jag hade för länge sen.

Komentar: ta bort bilden! allvarligt!!!!!!1

Från: Anonym

Hennes blogg heter:

Svar:
Varför de ?
Postat av: den du känner!

Jag hade inte skrivit det på frågestunden emma, tänk på vad du skriver!!!!!!! och att du vet att jag har skrivit det på frågestunden!

2010-09-19 @ 20:55:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: