LÄS GÄRNA.

Emma Johansson / 19 September, 2010 - 16:55 / Allmänt

Hej!
Nu är jag ren och fin,skönt! Jag hatar och känna mig smuttsig, gör inte ni de också ?
Snart blire att göra läxor :s USH! fifan vad tråkigt. Men jag måste :(
Om jag hinner så blire kanske att vara med Steffi efter maten.


Jag vill göra en hemsida som bara handlar om Elvis men det finns typ ingen hemsida som är gratis :( Det är en sida jag vill göra en hemsida på men den kostar om man ska fortsätta ha den och den sidan heter www.123minsida.se
Kika gärna in på den :D kanske skulle vara nått för er.
Eftersom det nästan inte går och ha en hemsida gratis hela tiden så har jag gjort en blogg som bara handlar om Elvis.
Så jag har 2 bloggar jag kommer blogga jätte mycke på,Det är den här och min andra blogg,den heter http://emmasjohansson.blogg.se/ellamontescornettorealclass/?tmp=19165259
Jag bloggar mer sen,puss, ;*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: