JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA FREDAG♥♥♥

Emma Johansson / 05 November, 2010 - 11:40 / Allmänt

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag ska lova att det kommer inte hända igen. Om 7 dagar far vi och tittar Idol :D:):D:):D FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska göra klart min skylt. Jag ska fota en bild på den så som den ser ut när den inte är klar och så ska jag lägga in en bild på den och så ska jag fota hur den ser ut när den är klar och jag ska lägga in den bilden på min blogg. JAG ÄLSKAR IDOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥. Jag bloggar mer sen,puss, ;*





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: