JAG OCH LINNEA HAR VART PÅ STAN IDAG :D

Emma Johansson / 28 November, 2010 - 19:51 / Allmänt

28/11!

tjatja blogeeeeeeeeen! idag har jag vart på stan med Linnea, vi har vart på Kicks, på ett fik, jag köpte en chockladboll och Linnea köpte kladdkaka. Och så har vi vart på Lindex och på DS på lindex köpte vi inget och på DS köpte jag en bok,pläckpennor,toy och en burk med hundgodis, Linnea köpte en tavla och nått mer, jag kommer inte ihåg. På Kicks köpte jag ett nagerlack, Linnea köpe en ögon penna och nån till sak, jag vet inte vad det heter. Bilder från idag kanske kommer på bloggen senare idag eller imorgon.

fick reda på för ett tag sen att sara har fått 7 valpar men 2 dog, hon skickade ett mms när dom åt, jag kanske ska fara och kolla på dom på Tisdag :) jag bloggar mer senare, puss ;*



en bild från 26/11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: