DET HAR VART EN ROLIG DAG IDAG! :D

Emma Johansson / 29 November, 2010 - 22:22 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeen! hur mår ni då ? :) jag mår bra! imorron äre skola så jag måste gå och lägga mig snart, men nu ska jag inte snacka och skolan för jag ska snacka om vad jag och linnea har gjort idag. Vi har vart hos henne och skrivit med Celal, skrattat, ätit glass och mera, vi gjorde kanske 2 videoklipp :) Nu ska jag börja prata om skolan igen, imorron har vi inte sovmorgon så vi börjar 8. Jag slutar 14.55, det blir att fara till Sara nästan direkt efter skolan. Det kommer komma bilder från när jag var med Linnea på bloggen. Jag kommer fota sagas valpar, dom bilderna kommer komma ut på bloggen, jag bloggar mer imorron, godnatt♥








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: