DET ÄR 2 DAGAR KVAR TILLS VI SKA FARA PÅ IDOL :D <3

Emma Johansson / 10 November, 2010 - 22:09 / Allmänt

Idag har jag kommit till stallet vid 8 på morgonen idag och har vart i stallet vid efter 7 idag, jag har mockat,spånat,gett betfor och mycke mer, jag har ridit klocka 6,jag red Fabbe. Vi har prao till Fredag,jag blir borta på Fredag för jag ska till Luleå och göra en super super super rolig sak och det är att titta på Idol :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Imorron ska jag göra klart min skylt som jag ska ha med mig till Idol :D:D Jag kan lägga in en bild på den imorron :D:D Jag längtar som fan tills vi ska fara :D Det kommer bli skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Det kommer att komma en gästartist till Idol på Fredag och det är Tove,hon var med i Idol förra året.







Jag bloggar mer sen,puss, ;*





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: