ÖVERNATTNINGEN ÄR PÅ LÖRDAG!! :D

Emma Johansson / 18 Maj, 2010 - 15:02 / Allmänt

Det är en övernattning på stallet på lördag. Vem ska gå ? Jag ska gå,snart ska jag åka till stallet och skriva ner mig. Jag ska kanske vara där med Evelina. På fredag så ska jag kanske sova hos evelina för jag ska med henne när hon har stallpass på lördag.

Idag har jag vart i skolan :( SKOLAN SUGER,snart är det sommarlov faaaaaaaaan vad skönt. Dom som längtar komenterar det här inlägget.

Nästa månad ska jag på ridläger på ridklubben dundret. Jag vill ha Alex på ridlägret. Ridlägret är i 4 dagar.

Snart ska jag fara bloggar mer senare idag,herrå!!

Postat av: Anonym

JAG LÄNGTAR SOM FAN!!<333

2010-05-18 @ 15:32:50
Postat av: Anonym

//Hanna ;)

2010-05-18 @ 15:33:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: