STALLET IDAG! <3

Emma Johansson / 20 Juni, 2010 - 16:11 / Allmänt

Har vart i stalle idag,kom dit före 12. Så jag hjälpte och tog in hästar. När jag skulle ta ut Alex hur hans nya hage vart han helt tokig men jag tappade inte honom iallafall. Han stack tror jag till gräset (: Men sen när jag skulle gå till stallet då gick det bra. Alex DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA HÄST!!! <3 Hoppas jag får dig imorron på ridlägret.
Steffi ska komma hit snart,vet inte vad vi ska göra,vi hittar väl på nånting,och ikväll ska jag & mamma fara och handla det blir coop forum eller konsum. Och nångång ikväll ska jag duscha. Om det är fint väder nångång tror jag vi ska vara ute och hoppa,FAAAAAN VAD KUL :D:D:D:D Hoppas det blir fint väder alla dagar,då kanske vi får hoppa ute varje dag :) Det kommer bli jätte kul på ridlägret.
Jag kommer att blogga idag och sen blire att blogga först på torsdag!!
Bloggar mer senare idag!!,Herrå!!♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: