STALLE IMORRON! <3

Emma Johansson / 05 Juni, 2010 - 16:23 / Allmänt

ska till stalle imorron vid 11 så kan inte lägga mig lika sent som jag gjorde igår. Ska hjälpa & ta in hästarna,jag vill iallfall ta in Alex. Och så ska jag Mocka,Spåna till Valle & Olle och fylla deras hö påsar. Det blir väll att vara med vanessa där ett tag eller hela tiden. Nu sitter jag på datan och chattar med henne. Vi skriver om hästar. Hon ska ta Daisan till nån stuga eller nått. När jag var i stallet i onsdags så sa Vendelas mamma du måste komma till oss nån gång eller vad hon sa,för dom ska ha Alex på sommarbete. JAG VILL OCKSÅ HA ALEX PÅ SOMMARBETE I SOMMAR!! men jag får nog komma och hälsa på han nångång i sommar för hennes mamma :)


Alex ♥♥


Lehigh Valley ♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: