HAR STIGIT UPP FÖR ETT TAG SEN! :)

Emma Johansson / 06 Juni, 2010 - 10:05 / Allmänt

har stigit upp för ett tag sen och sen satt jag mej på datan nästan direkt. Fast jag sitter på mamma & pappa's data. Så nu sitter jag vid deras data och är inne på min blogg,Msn & bdb. På bdb äre 2st som har lakt till mig som vän en har jag neka på , kanske är nått jävla peddo och den andra har jag inte svarat på ännu för jag vet fan inte vad jag ska svara. Det står att han är född 1995 och det är en v-bild på en kille. Men man vet ju aldrig om han bara har stoppat en v-bild på en kille och skrivit att han är född 1995. Men jag ska inte acceptera eller neka ännu. Jaja men jag ska säkert fika snart och sen när jag har fikat ska jag fixa mig iordning och lite mer och sen ska jag fara till stalle så jag bloggar mer när jag kommer hem,Herrå!! ♥



® emma johansson! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: