HAR INTE BLOGGAT PÅ ETT LITET TAG!

Emma Johansson / 07 Juli, 2010 - 19:27 / Allmänt

Jag har inte bloggat på ett litet tag!

har sov över hos steffi inatt & idag har vi vart i gällivare hos Sara,Matildas mamma för steffi & hennes syrra skulle klippa sig idag,efter steffi hade klippt sig gick vi till pennstället för hon skulle hämta ut sina 3 böcker och sen gick vi till MD:s kisok jag köpte en klubba och steffi köpte nått och sen gick vi tillbaka till Sara. Och vi var där ett litet tag och sen for vi. Och så ska steffi sova hos mig idag. Vi ska kanske fara till Hakkas imorron. Just nu sitter jag vid min data och chattar och bloggar. Jag har chattat med en liten kaxig unge också på msn. Säger inte vem det är. Men steffi vet vem det är.


Idag när jag har vart hos steffi så har vi hoppat med Rocky han hoppade högt och brett. Kan lägga in bilderna på han senare idag och så kan jag lägga in 2 bilder till. Bloggar mer senare idag,puss, ;*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: