IGÅR HAR DET VARIT ROLIGT

Emma Johansson / 18 December, 2010 - 10:32 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! igår så slutade jag vid 11, när jag kom hem så gjorde jag lite grejjer och efter de så åt jag nudlar. Jag for till stallet kanske vid 1. Jag mockade,spånade och fyllde 3 höpåsar till blå. Jag for från stallet vid 4, direkt efter stallet så for jag och mamma till Jysk för att hon skulle köpa en ny matta åt mig. Jag fick också en läpplampa och en ren staty eller vad det är för nått. Efter vi hade vart på Jysk for vi hem, jag var hemma ett tag och sen for vi och hämtade Steffi och efter de for vi till Coop. Där var vi kanske mer än en timma. När vi hade vart på Coop for vi hem till mig! Dagen igår har vart jätte bra.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: