I DET HÄR INLÄGGET FINNS SVAR PÅ ALLA FRÅGOR :D

Emma Johansson / 08 December, 2010 - 21:21 / Allmänt

tja tja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! jag har haft en frågestund, svaren skulle jag stoppa in på min blogg för 2 dagar sen men jag har inte gjort det ännu men i det här inlägget är svaren.


Fråga: ahahhahahahah vrf haru kopiera kissies bild?:s

Svar: jag har inte kopierat den där bilden från Kissie för jag har tagit den där bilden från google, gå in på google och skriv frågestund så får du se.

Vem det var som fråga: Anonym

Fråga: Varför är din brors kompis så snygg ? :O

Svar: vem menar du ?

Vem det var som fråga: Anonym


Fråga: Varför är din brors kompis Erik så snyggg ? :O

Svar: asså vrf frågar du mig när du inte äns vet om jag tycker han är snygg ?

Vem det var som fråga: Anonym


Fråga: Varför nopprar du inte dina ögonbryn?? de e inte snyggt med stora, dom ska vara smala och småa

Svar: för jag vill inte, om du tycker att dom inte ska vara stora utan att dom ska vata smala och småa betyder inte det att jag måste ha så.

Vem det var som fråga: Johanna

Nu har jag svarat på alla frågor :) hoppas ni blir nöjd :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: