:D

Emma Johansson / 22 Augusti, 2010 - 17:53 / Allmänt

Vi har skaffat en hundvalp,han är 11 veckor och han är brun och vit. Hon som hade han före oss kallade han för Western för han har en vest formad brun fläck. Vi har döpt honom till Elvis. Elvis är så himla snäll. När jag ska fixa mat åt honom så sitter han så snällt och väntar på att han ska få maten. Han är världens finaste hund och världens sötaste hund och världens bästa hund. Jag älskar Elvis. När han är 1 år tror jag att jag & mamma ska gå på lydnatsträning med honom och när han är 2 eller 3 år ska jag gå Agility med honom. Hon som ägde Elvis före oss har en hemsida och på den har hon skrivit om Elvis på senaste nytt om ni vill läsa så gå in på hennes hemsida. klicka här



Hjärtat i kläder!♥

Postat av: jadu

GUD SÅ SÖT ..

2010-08-22 @ 20:31:03
URL: http://jadu .blogggggg.seeee


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: