ELVIS HAR VART I EN STOR SKOG.

idag på morgonen så var det en liten sötnos som hoppade vid min sängkant :) han vela säkert ut,så jag gick ut med han efter ett tag,när vi hade vart ute så gick vi in och så fick han mat. Jag och Pappa har vart med han i en skog,där älskar han och springa.
Nu är klockan 20.00,han ligger på soffan och myser,han har en plats i soffan,där har han en stor filt och en stor kudde. I bilen har han en stor hundbur och i den har han en hunddyna i turkås och så har han en filt,också har han ett ben. Han älskar ben med fyllning i,han har ett ben med fyllning i,i sin hundbur. Han är så söt när han gömmer benet,när han ska gömma det så letar han ett ställe vars han ska gömma de och sen tar han upp en bit av sin hunddyna och sen gräver han och sen stoppar han sitt ben på ett ställe och sen puttar han tillbaka den delan av hunddynan han har grävit upp. Jag kan lägga in en film när han gömmer sitt ben som han har i sin hundbur.


Bilder på Elvis.


Min prins <3

Min älskling <3

Mitt hjärta <3

Min sötnos <3

Min Kille <3


Min Gulleplutt <3

Jag bloggar mer imorron,imorron lägger jag in bilder på Elvis som är från idag,
puss, ;*



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0