ELVIS ÄR VÄRLDENS BÄSTA HUND ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

idag ska vi fixa Elvis. Det vi ska göra är:


Borsta tänderna
Klippa hans klor
Borsta han


Mamma har köpt en tandborde till han,det är en giraff på den.

Snart så kan han inte ha sina halsband nå mera för dom är snart för små. Idag testade jag hans tröjja men den är för liten men jag ska ändå ha kvar den. Vi ska köpa kläder åt han :)


jag har vart ute och promenera med han,jag gick runt i kullen, just nu tror jag att han ligger i sin bädd.


På tisdag blir det att gå på valpkurs med han,vi ska gå en hinderbana med våran hundar,det kommer bli kul :) jag ska fota bilder innan valpkursen börjar och så ska jag be Pappa fota när valpkursen är,jag kommer lägga in dom samma dag.

Jag bloggar mer senare,puss, ;*



Min Prins


Min älskling


Min gubbe


Min kille


Min sötnos


Min fina hund


Min söta vovve





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0