Tisdag idag då :)

Emma Johansson / 24 September, 2013 - 12:46 / Allmänt

Tjenare alla läsare :) idag är det Tisdag och jag har slutat tidigt, idag blir det att plugga, duscha och chilla. Blir inte så mycket annat då jag har prov på Fredag och Måndag så det måste pluggas, ska jag bara fixa en sista grej på en gruppuppgift men det går skit fort och så måste jag jobba via moodle för vi behövde inte komma till webbutvecklingen idag, hoppas det är lätt, haha :) tänkte ta och käka nått snart och så ska jag göra bort alla skit läxor så jag får ta de lugnt sen, hörs lite senare, hoppas ni är med mig då också, puss <3
 
 
Postat av: marina

Hoppas du har en bra dag!

2013-09-24 @ 13:23:29
URL: http://marinapalme.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: