SATURDAY <3

Emma Johansson / 21 September, 2013 - 20:28 / Allmänt

Tjena Moss! tycker det har vart riktigt dålig uppdatering här på bloggen, sorry for that! hoppas det är okej, Har iallafall vart sjuk och vart borta från skolan 2 dagar i veckan och så var jag tydligen ledig på Torsdag så har bara behövt vara i skolan Måndag & Fredag.
 
Igår hade jag endast 2 lektioner, Samhälls och Historia sen slutade jag för dagen. Vi for bara och körde Rasmus och Emil till kullen sen for vi tillbaka till Malmberget, pappa köpte stripps från Dannes till mig och så for vi på banken och fixade nån kåd så jag kan fixa mobilbank till min mobil. Sen for jag till stallet och fixade åt Moonis och red Fabbe på lektion. Vi hade Dressyr och det gick bra, nöjd med den fina ponnyn <3
 
Idag är det ju Lördag och klockan är redan 20.25, så snart är den halv 9 redan. Har inte gjort så jätte mycke idag, jag som älskar att vara igång och göra massa saker på samma dag. Har snurrat lite runt stan och så for vi till Dollar och Coop. Sitter nu vid datan och bloggar och tänker slå igång lite musik snart. Ser hur det blir lite senare, om det blir att stanna hemma och chilla eller om det blir att fara ut. Det åter står att se, hörs snart igen, puss <3
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: