Onsdagkväll!

Emma Johansson / 25 September, 2013 - 23:54 / Allmänt

Trots att de här är första inlägget idag så har ni varit in här, tack :) tänker berätta om min dag. Hade en lektion på morgonen och det var Engelska och sen for jag hem och hade den där samläsningslektionen (stavning) och sen for vi och hämtade min iPad som har kommit idag, vi skickade ju in min på lagning och fick tillbaka en helt ny, fett nice :) vad mycket "och" det vart, haha! men det gör inge :) for hem efter de och sen vid 1 körde pappa mig till Coop. Vi har vart där på studiebesök med klassen, sen gick jag till djurmagazinet och va där tills mamma kom och hämtade mig. Vi for och tanka sen hämtade vi upp Linnea innan vi for till stallet
 
Jag hoppa Fabbe på hoppträningen och vi hoppade bana, det gick bra och jag är nöjd över min prestation (stavning) och den fina ponnyn <3 efter stallet beställde vi pizza och när vi hade hämtat dom körde vi hem Linnea sen for vi hem och käka. Har duschat och nu chillar jag i sängen med datorn i knät. Ledig imorgon, klagar inte <3
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: