Nattinlägg, snart Måndag igen :(

Emma Johansson / 29 September, 2013 - 01:18 / Allmänt

Sorry för kass uppdatering! ska berätta om mina dagar :)
 
Torsdag:
 
Va ju ledig så va då inte i skolan, mycke skönt säger jag bara, pluggade också Histroria som inte är kul men klarade provet, yäääh :)
 
Fredag:
 
Hade skola, började efter 8 och slutade tror jag vid 10, hade samhälls och historia och så for jag till stallet och red Wilma på lektion och mockade åt Moonis så han har det fint när han kommer hem från Kalmar :) på kvällen tittade jag mitt favvo program. IDOL <3
 
Lörsag:
 
Tog 11.20 bussen till stan med Steffi så steg upp tidigare idag så jag skulle hinna duscha och det där. For då dit och handlade en parfym. Escada. Bild finns på bloggen som ni säkert har sett och så köpte jag en BH från Lindex och så fikade vi på Alla Tiders, nice dag. For till Coop lite senare med mamma och handlade och sen har jag tagit det lugnt, Tittat tv och hållt på med paddan (min iPad) :)
 
tänker hoppa i säng och sova på ett tag men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon igen (Söndag), godnatt :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: