Jag är mig själv och så är det <3

Emma Johansson / 08 September, 2013 - 20:36 / Allmänt

Hej, mitt namn är Emma Johansson och jag är en jätte häst och musik intresserad tjej. Går andra året på gymnasiet på Välkommaskolan. Är en person som ALDRIG skulle kunna trycka ner någon annan. ALDRIG! kommer aldrig att bli en sån person heller och jag är så glad över det. Istället för att trycka ner andra pågrund av svartsjuka tillexempel så va glad för den personens skull istället. Istället för att sitta och kommentera på någon annans ask eller facebook bild "ful" så kommentera "fin" istället. Alla tycker inte lika och det förstår jag ju men om man nu tycker en annan person är ful eller elak så nämn inte det, håll det för dig själv istället. Finns ingen anledning till att säga till någon annan att den personen är ful eller elak. Alla har rätten att tycka och tänka vad dom vill men tänk efter vad ni skriver innan ni klickar på skicka för det ni skriver kan faktiskt såra den personen. Spelar ingen roll att det kanske var ett skämt. Personen som tar emot det kanske inte förstår det. Skickar man en taskig kommentar till någon som har sjukt dåligt självförtroende, han/hon får ju inte bättre självförtroende om ni tror det. Ingen, INGEN ska behöva få ett taskigt sms, en taskig kommentar. Lägger jag upp en film på en av mina största idoler på instagram som jag har gjort för inte så jätte länge sen så behöver inte du kolla på den om du stör dig på det. Fick på ask för 4 dagar sen det här "Varför är du så kändis kåt?! Gör en jävla video på instagram om eric saade, är det inte dags att växa upp?"

Jag får lägga upp precis vad jag vill på min instagram, min instagram och jag lägger upp vad jag vill. Jag älskar kändisar och jag älskar Eric Saade så jävla mycket. Han är en av mina största idoler och kommer alltid att vara det. Dom som stör sig på vad jag lägger upp på min intagram kan sluta följa mig direkt och behöver inte gå in på min instagram. Jag är mig själv och det kommer jag alltid att vara. Stör ni er på mig så bry er inte om mig. Jag har gjort på min ask nu att jag inte tillåter anonyma frågor och det kommer jag alltid att ha nu. Ställer du en fråga till mig på ask eller kommenterar något så är du inte anonym.

Jag är mig själv och så är det <3

 

 
Postat av: Lina

Bra skrivit .Faktiskt många som både skickar hemska sms och igentligen får man ett hot sms ska man nå anmäla det ,Och nu menar jag att vuxna personer inte är bättre ?

2013-09-08 @ 23:10:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: