Godmorgon, äntligen är det Fredag :D

Emma Johansson / 13 September, 2013 - 08:45 / Allmänt

Godmorgon, äntligen är det Fredag och då får jag sova imorgon. Skön eller? JA! blir ett kort skoldag idag, slutar 11.50 och då far jag och köper nå käk sen far jag till stallet och fixar allt till Moonis och rider lektion. Markarbete står på schemat, roligt :D
 
Vill nämna lite saker. Det känns så skönt att sitta här och skriva ut saker, min blogg är som en dagbok utan lås, alla kan kolla. Här skriver jag om precis vad jag vill och ni hänger med. Har haft den här bloggen sedan Januari 2010 och kommer inte lägga ner den heller.
 
Jag ska verkligen kämpa med bloggen, lägga upp filmer, massa bilder, musik och rolig text. Jag vill lyckas med den här bloggen och jag ska kämpa för det. Ha nu en super bra Fredag och helg så hörs vi lite senare idag, tjarååh :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: