"Gilla och jag väljer 15 personer jag skriver om på bloggen idag :D"

Emma Johansson / 19 September, 2013 - 21:20 / Allmänt

Sara Olofsson - Du är en jätte söt, snäll och glad tjej som är jätte duktig på att sjunga och de där med tyskan, de fixar sig ska du se :D
 
Adam Jonsson - Du är en jätte snäll kille som verkar hur kul som helst och så ser du bra ut :)
 
 
Hanna Brynefall - En av mina bästa vänner, sjukt snäll och rolig, love you bestiiii <3
 
 
Felicia Unga Nilsson - Du är en jätte snäll och sjukt rolig tjej och så är du jätte duktig på att rida :)
 
 
Victor Köhler - Du är en kille som verkar har sjukt bra humor, du är snygg och verkar sjukt snäll och rolig :)
 
 
Jennifer Wettainen - Du är en snäll och söt tjej som är jätte duktig på att rida och fota :)
 
 
Sanna Rörland - En super kul och snäll tjej som har gått i samma klass som mig, miss you <3
 
 
Kevin Arktedius - En jätte snäll kille som verkar jätte rolig, snygg är du också :)
 
 
Ida Åsén - Du är en sjukt snäll tjej jag skulle vela lära känna, du verkar vara sjukt rolig också :)
 
 
Ylva Åberg - En super rolig och snäll tjej jag har umgåtts med förut :)
 
 
Sara Johansson - Du är en sjukt snäll och rolig syster, älskar dig så sjuuuukt jävla mycket <3333
 
 
Alex Broberg - Du är en kille jag inte känner med verkar jätte snäll och rolig :)
 
 
Julia Tallfjärd - En söt och snäll tjej som jag saknar, vi har minnen tillsammans :)
 
 
Hugo Berg - En kille jag inte känner men du är säkert jätte snäll, snygg är du :)
 
 
Emma Sannelind - En jätte snäll tjej som är super duktig på att rida, umgåtts med dig förut, rolig är du också :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: