MITT BLOGGANDE

Emma Johansson / 07 Oktober, 2013 - 13:10 / Allmänt

 
Så här är det ju. Det finns olika bloggportaler, det finns blogg.se, fames.se, nattstad.se och bloggplatsen.se. Finns säkert fler men det är iallafall några av dom som finns. Jag har själv valt att blogga på blogg.se som jag har gjort länge nu. Min blogg startades i Januari 2010 och saker har hänt sedan dess. Jag har blivit bättre på att blogga, skriver bättre inlägg och har bättre bilder. Jag älskar att blogga och det kommer jag fortsätta med såklart. Det finns en ung bloggerska som också har bloggat här som heter Nellie Berntsson, hon har lyckats otroligt bra med sin blogg, vilket jag också vill göra. Jag ska inte härma henne på något sett för att få min blogg stor utan jag ska köra mitt eget race, skriva mina egna inlägg, lägga in musik, bilder, tips och gästinlägg. Såklart kommer det annat också som ni kommer få ta del av.
 
Man ska inte tänka så mycket på sin statistik och hur många kommentarer man får. TYCKER JAG! för då tror jag att man känner paniken att man måste blogga så mycket som möjligt för att hålla kvar sina läsare. Fokusera på vad ska du skriva för inlägg, vad ska du ha för bilder exepelvis och sen är det bara att tuta och köra. Det gäller att locka läsare till sin blogg för att ha chans att få en stor blogg och att man skriver så andra förstår. Inte hänga ut eller vara dum på bloggen. Tipsa gärna om bra produkter och fina kläder. Man kan gärna också ha en frågestund så läsarna har chans att få veta lite mer om just en själv.
 
Det är svårare att få bra statistik på blogg.se, det är jag medveten om men det struntar jag fullständigt i. Jag ska köra mitt race, vara mig själv och hoppas, hoppas och hoppas. Här är alla välkomna!
 
Hoppas du stannar kvar!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: