Fredag, Lördag & Söndag! :)

Emma Johansson / 20 Oktober, 2013 - 11:57 / Allmänt

Fredag:
 
Kort skoldag, man kan säga att vi endast hade en lektion och de va Historia, gick till Fammo efter skolan och så for jag och Madde senare till stallet, fixade till Moonis och red Conny på lektion och det gick bra, älskade ponny vad jag gillar dig <3 duschade sen, käkade tacos med familjen och klockan 20.00 började idol, heja Kevin! :)
 
Lördag:
 
Igår for jag till stallet och hjälpte Julia lite grann, tittade när hon hoppade och så var de luchiashowsmöte. Senare gick jag och Linnea en promenad med gossen och så for jag och mamma iväg en sväng sen, hämtade upp Linnea påvägen tillbaka hem och så va jag med henne hela kvällen, skratt, snack, fotning och musik, vart det bra kväll :)
 
Söndag:
 
Idag är det Söndag och jag tänker bädda sängen och fixa lite sen ska jag hoppa in i duschen, får nog besök idag, nice, nice! kanske blir att dra och fota i Gällivare och så blir de Solsidan ikväll som börjar idag, blir en grym Söndag!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: