Nu är det Lördag :)

Emma Johansson / 09 November, 2013 - 13:11 / Allmänt

Morning eller ska jag säga goddag (de låter så tantigt) haha! la mig i sängen 04.30 imorse, tittade först idol & idol extra och se snackade jag läääänge med en fin person och roligt va det. Hade en bra Fredag, va en kort skoldag, for från skolan vid 12 och sen köpte vi bara nått att käka till mig sen for jag till stallet och fixade åt Moonis och red Conny på lektion, har börjat hitta honom nu, känns jätte bra med han, gullponnyn <3
 
Nu är det Lördag och jag sitter här och bloggar och tittar utröstningen av gårdagens idol, ska ta något och käka snart innan jag börjar fixa mig, hörs sen, häng med då också :)
 
bjuder på en äldre bild :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: