27 November :)

Emma Johansson / 27 November, 2013 - 13:47 / Allmänt

Tjabba! plugga, tittade Parade Hotel och snackade med syrran igår, började den här Onsdan med skola, hade engelska på morgonen sen hade vi Marie + att det var prov som jag fick C på, super nöjd är jag. Slutade skit tidigt idag, gjort bort lite uppgifter och är nu redo för att fara iväg, far efter 2 nån gång och hämtar en bok från skolan som jag ska läsa ur i imorgon, har ingen skola imorgon så hämtar den idag. Efter de hämtar vi upp mamma från jobbet och sen ska jag till stallet, efter stallet blir det en hel kväll med systrarna, blir en bra Onsdag helt enkelt. Imorgon är det grejer som ska fixas och så ska jag läsa lite i handelsboken, plugga till historia grejen och göra klart samhällsuppgiften som ska vara klar tills på Fredag :)
 
Hur ser eran Onsdagskväll och Torsdag ut? :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: